قدمگاه صبح

متن مرتبط با «اسباب» در سایت قدمگاه صبح نوشته شده است

بعد از اسباب کشی

  • نیلوبلاگ

    بالاخره اسباب کشی کردم...کار سختی بود انصافا..از این شهر به اون شهر...روزای اول هم اینجا چند تا درد سر عجیب غریب برام پیش اومد که فقط می خواستم بشینم گریه کنم بخاطرشون. خیلی بهم سخت گذشت دو هفته ای اول..الان تقریبا خونه مرتب شده می تونم توش زندگی کنم. + نوشته شده در دوشنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 14:35 توسط مادامین  |  بخوانید...

    ادامه مطلب