درد دارم..سرم ، بدنم، همه جایم درد می کند...وقت هایی که مریض می شوم بیشتر از هر وقت دیگری احساس تنهایی می کنم. + نوشته شده در پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ ساعت 16:59 توسط مادامین | بخوانید...