
همان طور که حدس می زدم، نتیجه اون سخنرانی ای که می تونست بازدارنده باشه، نه تنها بازدارندگی نشد، بلکه شد جسارت بیشتر و وحشیانه تر رژیم حیوان صفت..و امشب در خاموشی و بی اینترنتی غزه، قاتلان انسان، بیشتر می کشتند، بیشتر و بیشتر + نوشته شده در یکشنبه چهاردهم آبان ۱۴۰۲ ساعت 22:30 توسط مادامین | بخوانید...
ادامه مطلب
نمی دونم چرا امروز نمی خوام کار کنم. صبح اول وقت شروع کردم ولی بعد از چند دقیقه خروج زدم و اومدم بیرون.. نه صبحانه می خورم نه کار خاصی. شاید فقط اخبار.. اصلا سرم را که از خواب بلند میکنم گوشی را چک می کنم که ببینم چه خبر است. ببینم امروز چه غصه ی جدیدی از ماجرای غزه روی دلم می نشیند. امروز ولی واقعا به یه حدی رسیده ام که عین یه آدم عزادار، دست و دلم به هیچ کاری نمی رود. بغض و عصبانیت و نفرت همه بهم آمیخته شده.. از دیدن این همه جنایت که کسی بخاطرش از جایش تکان نمی خورد. حتی از خودم بدم می آید. ...
ادامه مطلب