چه قدر وقته که اینجا چیزی ننوشتم...
دلم برای خودم و اینجا تنگ شده بود. توی زندگی آدم بعضی چیزا اولش خیره و آخرش شر! یه سودی بهت میرسونه و یه تلخی هایی هم برات داره. نمی دونی باید خیر حسابش کنی یا شر.بعضی چیزا هم درست بر عکس اینه... ولی هر چی که هست همه چیز گذراست و هیچ چیز باقی نخواهد ماند.
قدمگاه صبح ...ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: خیر و شر,خیر و شر در قرآن,خیر و شر از دیدگاه متفکران اسلامی وغربی,خير و شر,خیر و شر چیست؟,خیر و شر در,خیر و شر هر عمل,خیر و شر از دیدگاه متفکران اسلامی,خیر و شر از دیدگاه متفکران,خیر و شر در شاهنامه, نویسنده: بازدید: 141