امشب حال خوبی دارم... رها شدم..آزاد شدم قدمگاه صبح ...
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22
بعد از گرفتن یه کرونای اساسی تو روزای آخر سال ۲۰۲۳ دیگه خیلی تنبل شدم در نوشتن..
انشالله دوباره شروع می کنم...
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28
این روزا دلم می خواد از همه چیز و همه کس حلالیت بطلبم.
دلم می خواد سبک بشم یه ذره..
تو سینه ام درد هست و من خودم را می جویم
استغفرالله ربی و اتوب الیه
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30
درد دارم..
سرم ، بدنم، همه جایم درد می کند...وقت هایی که مریض می شوم بیشتر از هر وقت دیگری احساس تنهایی می کنم.
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود.
که این همه تکه پاره شدن آدمها را ببینیم و هنوز هم سر پا باشیم.
خدایا میشه سیستم دفاعی رژیم عقده را از کار بندازی یه چند وقت...
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104