بالاخره اسباب کشی کردم...
کار سختی بود انصافا..از این شهر به اون شهر...
روزای اول هم اینجا چند تا درد سر عجیب غریب برام پیش اومد که فقط می خواستم بشینم گریه کنم بخاطرشون. خیلی بهم سخت گذشت دو هفته ای اول..
الان تقریبا خونه مرتب شده می تونم توش زندگی کنم.
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59