بعد از اسباب کشی

خرید بک لینک

بالاخره اسباب کشی کردم...

کار سختی بود انصافا..از این شهر به اون شهر...

روزای اول هم اینجا چند تا درد سر عجیب غریب برام پیش اومد که فقط می خواستم بشینم گریه کنم بخاطرشون. خیلی بهم سخت گذشت دو هفته ای اول..

الان تقریبا خونه مرتب شده می تونم توش زندگی کنم.

+ نوشته شده در دوشنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 14:35 توسط مادامین  | 

قدمگاه صبح ...

ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 12:10

صفحه بندی