نمی دونم چرا این همه استرس دارم و دلم آشوبه...
من لحظه های سخت تو زندگی ام کم نداشتم. همیشه خدا کمکم کرده و هر چه قدر شکر گزارش باشم کمه...ولی این بار استرس داره نیرومو می گیره..احساس خلا می کنم..این چه فشاری ه که با منه؟ از کجاست؟ نمی دونم..
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88