زندگی ام یه جوری رو هواست ولی نا شکر نیستم...
چند روز پیش یه سری فایل سخنرانی پیدا کردم که وصلم می کردم به سالهای 79، 80، 81 ...
وصلم می کرد به یه کسی، به یه فضایی مال اون روزا...چه قدر احتیاج دارم دوباره به همچون معلمی. حتی آهنگ صداش انگار جون بهم می داد. اونم به منی که این روزا قاچاقی زنده ام!
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104