رضاً برضاک

خرید بک لینک

یه هفته است دارم سر یه موضوعی با خودم کلنجار میرم.

هر مدلی می خوام حلش کنم نمیشه. یعنی ده جور دعا کردم بعد که یه ذره ازش می گذره می بینم یا خوشم نمیاد یا توانش را توی خودم نمی بینم. بعد پشیمون میشم. به نظرم خدا هم دیگه کم کم باید از دستم خسته شده باشه.

ته تهش به این نتیجه رسیدم که هر دعایی بکنم آخرش یه جای کار می لنگه. بهترین کار اینه که بگم خدایا راضی ام به رضای تو، تا ببینم خودش چه طرحی برام میریزه.

الهی رضاً برضاک و تسلیماً لامرک لا معبود سواک

+ نوشته شده در چهارشنبه نوزدهم بهمن ۱۴۰۱ ساعت 15:11 توسط مادامین  | 

قدمگاه صبح ...

ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 4 اسفند 1401 ساعت: 16:00

صفحه بندی