برای یه کار ضروری باید برم مونیخ. یه دوستی دارم که تو مواقع مختلف با هم بودیم و به هم کمک کردیم. یه جوری که هنوزم کلی وسیله تو خونه ی من داره. دیروز ازش پرسیدم که آیا می تونم شب برم پیشش بمونم. بی رو در واسی ازم پرسید تو برانداز هستی یا نه؟!! به طور غیر مستقیم داشت می گفت اگه برانداز نیستی خونه ی من نیا. از سوالش شوکه شدم!! البته جوابش را هم دادم و صد البته نمی رم پیشش. نه به این خاطر که ازم سوال پرسیده، بلکه به این جهت که من هیچ وقت برای کمک کردن بهش، اونو تفتیش عقاید نکردم. وگرنه من قطعا خط کش سختگیرانه تری نسبت به اون داشتم.
یه جایی دیگه رو رزرو کردم که میرم انشالله اونجا.
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81