کار جدید و شروع کردم. عملا خیلی کسی رو نمی بینم، همه از خونه کار می کنند.با این که کار مو دوست دارم ولی بدنم یه جور عجیبی خسته و داغونه..نمی دونم چرا...بیشتر وقتا حس می کنم قدرت سر پا ایستادن رو ندارم یا سرم گیج میره..قرص ویتامین و تقویتی هم خیلی اثر نداره بهم. من چمه؟
ما را در سایت قدمگاه صبح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62